N.A.T.O.W - nasty armoured tanks of war!

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Czw, 15 Lis 2001, 09:21:26 CET

On Wed, Nov 14, 2001 at 12:52:10PM +0100, Andrzej Dereszowski wrote:

> U mnie nie wyświetla fontów (same białe i czerwone pola).
> Buuuuuu ... a już się napaliłem :-((
> (voodoo 3, XFree 4.1.0-7)

Jak ustawię MESA_DEBUG:

Mesa user error: GL_INVALID_VALUE in glTexImage2D(height)
Mesa user error: GL_INVALID_VALUE in glTexImage2D(level)
Mesa user error: GL_INVALID_VALUE in glTexImage2D(level)
Mesa user error: GL_INVALID_VALUE in glTexImage2D(width)

i kiszka na ekranie.
Softwarowy rendering wygląda ok.

Parsec np. też śmieci.
Jeśli ktoś z voodoo 3 będzie miał trochę czasu - bardzo proszę o sprawdzenie
tego (tak bym se w to chciał zagrać, aaaarghhh... - może jest wersja
pod win32 ? <wiem, to już desperacja :-) >)

deresz