Postfix

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 16 Lis 2001, 16:34:02 CET

On Fri, 16 Nov 2001 07:11:12 +0100, you wrote:
>Trzeba było sobie przekompilować --without sasl, ja tam mam postfix;a
>skompilowanego dla swoich potrzeb z:
>--without ldap (nie kożystam) --with mysql (właśnie eksperymentuje)
>--without ipv6 (nie działa rbl a ja go używam)

Właśnie stestowałem postfix'a z cvs (postfix-20011115-0.1) skompiklowanego
u mnie z --without ldap --with mysql --without ipv6. Wszystko chodzi tzn.
rbl'e, sasl, tls, pop-before-smtp, nie posiadam interfejsów ppp, na razie
chodzi 15 minut i się nie posypał, acha działa także smtps na 465 :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć