SGML

Ziemek Borowski ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl
Czw, 15 Lis 2001, 15:18:34 CET

On Thu, Nov 15, 2001 at 02:01:21PM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Czy ktoś tego używa?
Czego? (pakietu SGML nie ma. są sgml-tools -- do linuxdoca (propetiary Linuxianego
potworka) oraz sgml-common służący jako podstawa do normalnych SGMLowych i XMLowych
(tutaj jeszcze nie mamy sun.resolvera).
Ups. piszesz o sgmls -- starym parserze Golfarba... Coś go używa?

> mnie buduje się, ale nie potrafi parsować linuxdoc,
> pozatym trza by dodac link z sgmls do nsglms

windows prawda. N w nsgmls oznacza New. Pakiet SP
jest autorstwa Jamesa Clarka
i w tej chwili jest częscią Jade lub OpenJade.

Name        : opensp                       Relocations: (not relocateable)
Version     : 1.4                               Vendor: PLD
Release     : 11                            Build Date: Fri 13 Jul 2001 09:50:19 PM CEST
Install date: (not installed)               Build Host: kenny.mimuw.edu.pl
Group       : Applications/Publishing/SGML   Source RPM: opensp-1.4-11.src.rpm
Size        : 2908063                          License: Copyright (c) 1999 The OpenJade group (free)
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
URL         : http://openjade.sourceforge.net/
Summary     : OpenSP -- SGML parser
Description :