tin i qmail

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 16 Lis 2001, 01:28:41 CET

On 01.11.15 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> IMHO Dominik ma raczj. Raczej man-pages to to chyba na poziomie czwarym
> mana gdzie opisuje się formaty danych. To samo powinno dotyczyć maildir
> (też raczje na poziomie 4).
> A mbox wydaje mi się że jednak jest starszy niż qmail :)

Yup, oczywiście, myślałem i pisałem o maildirze, zamiast o mbox,
późno było ;)

Robert

PS. Co z maildropem, który cały czas jest zepsuty? Jak on wogóle wyszedł
z testa, skoro _w ogóle_ nie działa na mbox (i.e. zostawia mbox w stanie
corrupted, jeśli go tworzył)?