filon: SPECS python.spec

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 18 Lis 2001, 20:10:31 CET

On day Sun, Nov 18, 2001 at 03:52:40PM +0100, Jacek Konieczny wrote what follows:
> Hmmm. Nie wiem kto wymyślił żeby to wrzucić do examples.
> To jest chyba ostatnie miejsce gdzie bym szukał np. idle (dla
> niewtajemniczonych jest do IDE dla programujących w pythonie).
> Inna sprawa, że tego nawet nie szukałem, bo co może być lepsze
> od VIMa?  :-)

A ja wrzuciłem.
Nie było żadnych przykładów, to dołożyłem. W katalogu tools jest
b. dużo malutkich programików dobrze służących jako _przykłady_
wykorzystania pythona. Niektóre moga byc naprawdę przydatne, ale
jest ich zbyt dużo, by wrzucać wszystkie do %{_prefix}/bin.
Niektóre, bardziej przydane można przerzucić, ale uważam, że tam
(w exmaples) jest dobre miejsce dla tych różności.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>