SPEC zmailer.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 18 Lis 2001, 21:39:13 CET

On Sun, Nov 18, 2001 at 03:36:10PM +0100, Grzegorz Doliński wrote:
> Z poprzedniej dyskusji dotyczącej Zmailera utrwaliłem sobie wypowiedź
> Kloczka, który sugerował by ograniczyć, jeśli jest to możliwe, w liczbie
> stosowanych rodzajów baz danych. To było gdy czekałem na swoje konto w
> CVS-ie. Teraz mam u siebie aktualny (?) zmailer.spec i widzę:
> BuildRequires:	db3-devel
> BuildRequires:	gdbm-devel
> Używam zmailer'a bez gdbm, stąd mam pytanie jakie są zalety gdbm w
> stosunku do db[13]?

W BR są oba, bo zmailer tak się zbudował... i prawdopodobnie "działa
inaczej" - nie sprawdzałem.
Docelowo gdbm jest do wywalenia po załataniu zmailera tak, żeby nie
linkował się z gdbm (tylko z db3).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/