nowy postfix i pierwsze problemy

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 17 Lis 2001, 10:21:27 CET

No to znalazłem pierwszy błąd w działaniu nowego postfix'a, przy wysłaniu
poczty z pine na tym samym hoscie mam coś takiego:

Nov 16 21:57:29 linux postfix/smtpd[6884]: warning: missing attribute
reason in input from unknown_stream
Nov 16 21:57:38 linux postfix/smtpd[6888]: warning: missing attribute
reason in input from unknown_stream
Nov 16 21:58:46 linux postfix/smtpd[6898]: warning: missing attribute
reason in input from unknown_stream

A pine-4.33-12 wypisuje:
[Mail not sent. Sending error: 451 Error: queue file write error]

i co jest najbardziej ciekawe poczta dochodzi.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć