Problemy z budowaniem pakietow.

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 17 Lis 2001, 12:36:28 CET

Niech mnie ktos oswieci, czy to ja mam problemy ze zrozumieniem jak to sie
robi, czy moze ktos polozyl rpm-a (4.0.2-44). Speca wrzucilem do
~/rpm/SPECS, zrodla do ~/rpm/SOURCES powiezialem rpm -ba pakiet.spec
a on mi na to, ze plik pakiet.spec nie istnieje. Wiec ja mu z pelna
sciezka, a on to samo. Co ciekawe, jak nie podam zadnego pliku to
pisze ze plik -ba nie istnieje. Ogolnie to picze, ze nie istnieje
ostatni parametr po opcji z seri -bX.

Jak mielem starszego rpm-a (nie pamietam jakiego), to sytuacja
wygladala podobnie, tyle, ze zamiast nie ma takiego pliku, wyswietlal
standardowy help.

Moze brakuje, mi jakis zmiennych srodowiskowych, albo czegos innego?

rk (radzio w pld.org.pl)
PS. Tylko prosze mnie nie odsylac do pld-devel/index.html, bo to juz
czytalem.