nowy postfix i pierwsze problemy

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 17 Lis 2001, 12:46:16 CET

On Sat, 17 Nov 2001 11:27:01 +0100, you wrote:
>[...]
>
>Nowy  czyli który? rpm -q postfix proszę

Nowy czyli z CVS, rpm -q nie zrobię bo wróciłem do swojej starszej wersji,
było to 20011115-0.1

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć