obecny kernel i ne2k-pci

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Sob, 17 Lis 2001, 17:06:16 CET

[Thursday, 15 November 2001], Jacek Rzęsista napisał(a):

> To samo zaobserwowałem - modprobe ne2k-pci jest OK - nic się nie dzieje,
> natomiast ifconfig robi Ooopsa. Tyle, że ja miałem to na 2.2.19-26.
> Dzisiaj postaram się sprawdzić ten kernel z drugiego źródła i dam znać czy
> jest OK.
dzisiaj zaobserwowalem dokladnie to samo z modulami od PCMCIA.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.