[RFC] glext.h

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 18 Lis 2001, 03:21:27 CET

Na stronie http://oss.sgi.com/projects/ogl-sample/ABI/
w punkcie "5. Extension Headers" podano informacje o glext.h.

"Likewise for GLX, a single header defining all GLX extensions,
glxext.h, is required and is maintained centrally. "

Czy uważacie zatem, że miejscem tego pliku powinna być paczka
XFree86-OpenGL-devel, czy raczej powinienem dodać to w odrębnym pakiecie ?

Zapewne problem z tym plikiem można rozwiązać inaczej (tak chodzi o grę :),
niż dodając pakiet, ale pomyślałem, że może jest to coś istotnego...

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::