filon: SPECS python.spec

Nie, 18 Lis 2001, 09:14:34 CET

On Sat, 17 Nov 2001, PLD CVS wrote:
[..]

Dwa dni temu wykonywałem u kumpla przejście z RH 7.0 na PLD (poszło
znacznie *wiele lepiej* niż ostanim razem kiedy to wykonywałem). Jest tam
jeszcze python 1.5 ale też podpakiet python-tools wymagajacy samego
pythona w odpowiedniej wersji. Uniemożliwiało to wykonanie upgrade-u. Czy
mógłby ktoś z pythonowców przyjrzeć się temu co tam wpada i ewentualnie
doda czy to sam podpakiet u nas czy też dodać odpowiednie Obsoletes żeby
takie przjęście było bezbolesne ?