grzegorz: SPECS postfix.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 18 Lis 2001, 15:51:48 CET

On Sun, 18 Nov 2001 12:20:44 +0100, you wrote:
>Właściwie czemu mamy procmaila w standardowym konfigu?

Ja nie wiem, instalowałem tylko w pewnym miejscu PLD na RedHat'a i na
dobry początek wywaliłem co się dało a potem doinstalowywałem apt'em to co
potrzebowałem, chciałem postfix'a więc dociągnał mi cyrus-sasl i kilka
jeszcze rzeczy po czy sypał się z komunikatem:

Nov 18 01:28:10 milka postfix/local[11474]: 2B314BF7A:
to=<root w milka.tychy.net>, relay=lo
cal, delay=606, status=bounced (Polecenie zakonczone bledem / Command died
with status 127
: "/usr/bin/procmail -a "$EXTENSION"". Wynik polecenia / Command output: sh: /usr/bin/proc
mail: not found )

więc dodałem requires: procmail

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć