SPEC zmailer.spec

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Nie, 18 Lis 2001, 15:36:10 CET

Z poprzedniej dyskusji dotyczącej Zmailera utrwaliłem sobie wypowiedź
Kloczka, który sugerował by ograniczyć, jeśli jest to możliwe, w liczbie
stosowanych rodzajów baz danych. To było gdy czekałem na swoje konto w
CVS-ie. Teraz mam u siebie aktualny (?) zmailer.spec i widzę:
BuildRequires:	db3-devel
BuildRequires:	gdbm-devel
Używam zmailer'a bez gdbm, stąd mam pytanie jakie są zalety gdbm w
stosunku do db[13]?

Grzegorz
--