Re: bootdisk_eth.img rąbnięty kernel ??

inglod dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Pon, 19 Lis 2001, 07:37:30 CET

Niestety nie udało mi się przetestować tego błędu dokładniej.
Ale panic występuje w momęcie podnoszenia interface obsługiwanego przez kartę ne2k a nie w chwili dodawania adresu IP.
modprobe eth0 (OK)
ip a a 10.0.0.1/24 dev eth0 (ip a s pokazuje wszystko OK)
ifconfig eth0 up (PANIC)
szkoda że maszynka wraca do właściciela bo tak bym może sprawdził ten kernel bez patch OW ale niestety Tomek nie zdążył przebudować pakietu a ja sam takich możliwości nie miałem niestety :< ze względu na ograniczony czas :< i ubogi sprzęt.
Pozdrawiam inglod