ReiserFS

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 19 Lis 2001, 09:01:00 CET

Witam!

On Mon, 19 Nov 2001 00:37:11 +0100
"Witek Kręcicki" <adasi w grubno.da.ru> wrote:

> Czy ktos z obecnych probowal na PLD dzialac z Reiserem? Probowalem juz 3
> jajek (od 2.2.19-20 poprzez 19-26 na 20-0.1 skonczywszy) i za kazdym
razem
> proba mountowania konczy sie komunikatem 'Bad superblock or too many..'
> wiadomo co dalej. Czy to wina moja, czy systemu, czy reiserfs-utils, a
moze
> dysku (a probowalem na dwoch, bo jeden przezyl ostatnio LLF, ale nie
dziala
> tez na 'normalnym')?

Ja mam reiserfs na swoim kompie (jajko 2.4.14), Jednak kernel nie jest
dystrybucyjny :( Jedyne co mi do głowy przychodzi, to to, że partycja
reiserfs została sformatowana pod kątem jajka 2.4 (jakiś rodzaj hashtable)
i jajka 2.2.x które operują starszą wersją, nie wiedzą o co chodzi. Ale to
tylko moje przypuszczenia, guru w tej materii nie jestem.

        Pozdrawiam
             Artur

ps. Jak by Ci się udało zamountować tą partycję pod jajkem 2.4 to pewnie
jednak będzie to o czym pisałem.

Dobrze, ze sa inni. Poczujesz roznice.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/