PLD i raid-1

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 20 Lis 2001, 19:21:04 CET

On Tue, 20 Nov 2001, Michal Moskal wrote:

> Hmmm... Mi się chyba kiedyś udało zrobić jfs w realnym czasie...

Zostawię na noc, może się uda.

[ciach]

> Na moje oko to raczej nie ma wielkiego związku z filesystemem...

Może i nie, ale na reiserfs kilka razy się tak zachował.
Jak pisałem na ext2 poszło, wywaliło się na końcu (chyba):
===========================
Installing bootloader (lilo)
Fatal: Unable to open /dev/md
I słusznie nie ma takiego 'device' (chroot /dest - moim przyjacielem).
Nowe rc-scripts-0.3 nie robi 'depmod -a' po instalacji w związku
z czym brak 'modules.dep'. Po za tym coś mało się zainstalowało,
około 100MB. Pewnie z powodu tego błędu brak sieci i instalacja
nie jest 'wyczyszczona' (w /etc jest installer.conf i installer.pkgs).
To na dziś tyle moich 'przygód' z PLD i raidem. ;)
pzdr
Stacho Pal