ReiserFS

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 19 Lis 2001, 23:38:47 CET

On Mon, Nov 19, 2001 at 06:30:21PM +0100, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> Albo twoje reiserfs bo mój ma tak:
> [grzegorz w linux grzegorz]$ mkreiserfs
>
> <-------------mkreiserfs, 2001------------->
> reiserfsprogs 3.x.0j-esafe

Jeszcze raz pozwolę sobie wkleić swoje, dla porównania

<-----------MKREISERFS, 2000----------->
ReiserFS version 3.5.29

Dlaczego mam starsze? :)

> [grzegorz w linux grzegorz]$ rpm -qf `which mkreiserfs`
> reiserfsprogs-3.x.0j-4

[root w pldworkstation root]# rpm -qf `which mkreiserfs`
reiserfs-utils-3.5.29-1

O jak fajnie, to są dwa różne niezależne od siebie pakiety, czy ten
"mój" to jakiś archaizm nieuprzątnięty? ;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846