PLD_1_0_freez

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 20 Lis 2001, 01:39:25 CET

Niniejszym ogłaszam, że z chwilą obecną zasoby zostaną zgodnie z załączoną
listą otagowane do branch'a PLD_1_0_freez. Poproszę o ostatnie uwagi
(wcześniejsze były naprawdę cenne).

***

To co jest teraz należy traktować jako PLD-1.0beta

W terminach późniejszych w branchu pojawią się tagi PLD_1_0_rc1,
PLD_1_0_rc2 oraz PLD_1_0. I tylko zasoby z tym ostatnim tagiem zostaną
umieszczone na finalnej wersji.

***

Od chwili obecnej do tego brancha nie wejdzie nowa wersja żadnego pakietu,
chyba, że będzie to miało mocne uzasadnienie. A tym bardziej biblioteki.
Jeżeli ktoś ma argumenty - proszę bardzo.
Generalnie jednak znajdą się tutaj tylko bugfixy.

***

Instrukcja dla chcących pracować przy STABLE:

cvs up -rPLD_1_0_freez SPECS

I w ten sposób mamy zasoby z branch'a.

Zachęcam do prac przy tym branch'u, o ile nie wrzucamy nowej wersji
jakiegoś pakietu.

***

Aktualnie jest przystosowywana struktura ftp'a do przyjęcia nowych
zasobów. Szczegóły wkrotce :)

***

Uprawnienia do wysyłania na buildery dla stable mam ja oraz Arek
Miśkiewicz. Wszelkie uwagi związane z builderami do mnie lub do niego. Dla
zainteresowanych:
Istnieje lista mailowa pld-builder-stable w pld.org.pl z logami z buildera.
Wszyscy chcący wiedzieć co się stało z ich pakietem powinni zasubskrybować
ją (Uwaga! posty czasem są "ciężkie"....)

Any comments? Nie? No to do roboty! :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...