PLD-1.0

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 20 Lis 2001, 02:15:44 CET

> No i jaki problem ? Niech ktoś postawi ftp na prywatnej maszynce z tym :))
> (Wiem, wiem ...)
A co to, 'prywaciarzy' licencja nie obowiazuje? Zreszta, sam wiesz :)

> Zdaje się że w tej licencji właśnie o to chodzi ;-) Jeszcze będzie
pochwała
> za poprawne podejście do sprawy...
tylko ze wtedy Require GCC : troche dziwnie wyglada jak na odtwarzacz filmow
:) No i wszystkie *-devel...
Szukalem na stronie mplayera i nie znalazlem: ktora z czesci nie moze byc
dystrybutowana 'binarnie'? Moze to wpakowac w oddzielny modul i tylko to
kompilowac na zywca :)
Witek Kręcicki
adasi w grubno.da.ru
'None but ourselves can free our minds' - Bob Marley, Redemption Song
P.S. DOoGA: Dropped Out of GA : 2 tygodnie temu wywalili mnie ze szkoly :/