budowanie pakitu octave i dziwny problem z grep

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Wto, 20 Lis 2001, 09:01:11 CET

Probowalem zbudowac sobie octave (i przy okazji zobaczyc o co chodzilo
z problemem zglaszanym na tej liscie), ale przy kompilacji
biblioteki kpathsea wyniknal dziwny blad. Otoz przed wlasciwym
procesem generowany jest tam plik paths.h, ktory u mnie zawsze ma
dlugosc zero (poza wzmianka, ze zostal automatycznie wygenerowany).
Sprawdzilem i okazuje sie, ze problem lezy w dziwnym zachowaniu grepa,
przez ktory (miedzi innymi) przepuszaczane sa zebrane z systemu dane.

Moze mi ktos powie, czym roznia sie ponizsze:
  egrep "[ 	]*[A-Z0-9_]*[ 	=]"

W Makefile do kpathsea uzyto pierwszej wersji, ale u mnie dziala tylko
ostatnia (mam gerpa 2.5b), co ciekawe przepuszczane jest tez to, co pasuje
do "[ 	]*([a-z]|[0-9]|_)*[ 	=]". Czy to ja mam jakies zacmienie,
czy moze to jakis blad grepa i czy warto zalozyc patcha?

rk (radzio w pld.org.pl)