PLD_1_0_freez

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 20 Lis 2001, 16:10:54 CET

On Tue, 20 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi ogólnie o to że to co sie bezie działo w cvs w zwiazku z 1.0 będzie
> się odbywać inaczje niż to sie bluesowi wydaje :)

Po pierwsze ie robilem zadnego taga (brancha) NEW - zeby nie bylo
nieporozumien. Zauwazylem, ze taki _istnieje_ jakis ponad tydzien temu i
uznalem, ze jest on twojego, Tomku autorstwa. Szczegolnie, kiedy nie
raczyles mi odpowiedziec na pytanie w jakiej sytuacji tagujesz jako STABLE
(bo dajesz cos takiego).

Poza tym zamiast pisac jakies mgliste aluzje wyloz swoje racje. Wczesniej
bylo pisane o tym jak cala sprawa sie bedzie odbywala i nie zabrales
glosu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...