Re: Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 21 Lis 2001, 02:27:10 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Witek Kręcicki wrote:

> Tu sie stanowczo nie zgadzam. Wybrałem PLD ponieważ była w tym czasie JEDYNĄ
> dystrybucją która dobrze działała z IPv6. I z moich obserwacji wynika, że
> nadal 'prowadzi'. Nie zabija się kury znoszącej złote jajka-IPv6 to jeden z
> mocniejszych atutów PLD

Jedyne to to ze niektore rzeczy zwiazane z IPv6 nalezy przetestowac
w roznych sytuacjach i popoprawiac bledy (chocby w postfixie).

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-