STABLE

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 21 Lis 2001, 04:23:51 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zadajesz dokładnie to pytanie co trzeba. :)
> Po choinkę logować sie via https ?

Bo wolałbym, żeby ktoś nie pomieszał w biletach na moje konto...?
Pomieszał w BTS'ie? 1k innych powodów?

Nie istotne. _Jest_ taka możliwość i można z niej skorzystać. Czy to
zrobimy to już zupełnie inna sprawą.

Z innej beczki - należałoby zacząć podpisywać pakiety. I zacząć korzystać
z podpisów, które umozliwia apt - aktualnie w plikach jego mamy tylko dane
z connectivy.
Natomiast przy pobieraniu wygląda to tak:
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
ftp://ftp.task.gda.pl/vol/d31/ftp.pld.org.pl/apt/ will not be authenticated.

BTW. pytanie: czy poldek/wuch też mają support do podpisów?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...