Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Śro, 21 Lis 2001, 08:19:17 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Rafal Cygnarowski wrote:

> To co teraz zaproponuje to moze nie bedzie konkretnie do 1.0,
> ale sadze, ze moze sie przydac. Rzecz w tym, ze w CVS-ie tkwi
> wiele dawno nie budowanych pakietow. Po wypuszczeniu 1.0 moze
> wartaloby uzupelnic go przez Contrib wlasnie takimi pakietami?

Wiem że to toche pobożne rzyczenie ale jakby tak dało się połączyć takie
informacje z zawartosicią BTS to by łatwiej takie rzeczy sie wyłapywało.
Moze nawet wartoby dodać w znacznik na pakietach oznaczajacy że ktoś
zgłasza to do przebudowania.