STABLE

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 21 Lis 2001, 08:32:06 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pokaż mi innego BTSa który pracuje poprzez https i/lub takiego który nie
> pracuje poprzez https i w którym ktoś namieszał.

Tomek, po co ta dyskusja w tym momencie, BTS nie chodzi _teraz_ po SSL!
Ja tylko zaznaczylem ze skonfigurowalem serwer w sposob umozliwiajacy
skonfigurowanie tego SSL bez zmian w DNS (wirtualka na osobnym IP).
Rozumiesz o co chodzi?

> Racja.
A to popieram, tylko czy osoba przerzucajaca z test ma podpisywac pakiet
czy od razu builder? No i podpis cyfrowy do apt recznie czy z automata?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-