Uwagi poinstalacyjne

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Śro, 21 Lis 2001, 15:19:56 CET

środa, 21 listopad 2001, Stacho Pal napisał(a):

> Potwierdzam.

ZTCP to jest błąd w rpm. Jakiś problem z hardlinkami jeśli plik, na który
wskazuje link nie jest instalowany. OIDP Jeff o tym wie i albo już poprawił
albo wkrótce to zrobi.

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"