postfix - poprawki na ppp i RBL

Jacek Ćwielong jacek w ncm.jp
Śro, 21 Lis 2001, 16:01:06 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:
> W CVS pojawiły się poprawki do postfika (z release 0.2).
> Prosiłbym o zbudowanie go i wrzucenie do /test (może być obok
> istniejącego z release 0.1, ale mam nadzieję, że nic nie zepsułem),
> a następnie przetestowanie RBL oraz działania na interfejsach ppp.
> (sam nie bardzo mam jak to testować)

Nie dotyczy to bezpośrednio Twoich poprawek, ale postfixa w ogóle:

/etc/rc.d/init.d/postfix rebuilddb
postmap: warning: /etc/mail/aliases, line 13: record is in "key: value"
format; is this an alias file?

itd. dla każdego aliasu.

postmap nie powinien chyba "dotykać" aliases, od tego jest postalias,
ew. newaliases.

Jacek