postfix/libinet6 vs ppp

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Czw, 22 Lis 2001, 10:06:12 CET

czwartek, 22 listopad 2001, Jacek Rzęsista napisał(a):
[ciach]
> Acha - jedno pytanie: mam coś takiego w logu postfixa:
> Nov 22 09:51:39 serwer procmail[12035]: Couldn't rename bogus
> "/var/mail/jasio" into "/var/mail/BOGUS.jasio.-0E"
> O co tu chodzi ? Przecież w main.cf katalog ma ustawiony na /var/mail i
> skrzynka na user-a. Prawa dostępu ustawiłem (jak ktoś wcześniej doradzał)
> na 1777. Może ktoś coś podpowiedzieć ?

Sprawdź, czy właściciel pliku ma taki sam login, jak nazwa pliku
skrzynki.

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"