Lista rzeczy kt?re tzreba uporz?dkowa? przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 22 Lis 2001, 10:12:27 CET

On Thu, Nov 22, 2001 at 03:19:52AM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> naprawde sadzisz, ze pld nadaje sie obecnie dla
> kogos, kto ma male pojecie o linuksie?
Tak. Tylko musi byc w poblizu ktos kto ma nieco wieksze.
U mnie w robocie PLD uzywaja wszyscy. Bo nie maja wyboru.
Ale wiekszosc nie potrafi nic wiecej niz go urzywac. Czyli napisac
ls, rm, cd, g77 moj_glupi_program.f, latex praca.tex, xemacs dupa.f,
pine/mutt, netscape/galeon/mozilla, ssh alphastation, logout,
gnuplot/xmgr/idl, lpr paper.ps.

Powaznie a to zawiera w sobie prace biurowe, przegladanie internetu,
prace graficzne, nauke bo mamy tez sporo studentow, i nie ma tu ani jednego
hobbysty lub zapalenca. Wiec bez brawury PLD nadaje sie do tego doskonale,
a powiedzialbym ze sporo lepiej niz RH, bo nasz gs potrafi bardzo duzo.
Tylko oczywisci ktos to musi wczesniej poustawiac.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.