Tryb econofast w drukarkach HP DJ -- zaczęło działać

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 22 Lis 2001, 10:55:33 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 08:43:49PM +0100, FastViper wrote:
> Na CVS był już hpijs. Właśnie po męczarniach i testach dodałem
> ghostscript-hpdjs-5.50 (ghostscript-hpijs.spec) i wszystko zaczęło chodzić
> poprawnie (mi przynajmniej)

A wcześniej nie działało? AFAIK nasz ghostscript 7.03 (a wcześniej 7.00)
umie używac hpijs.
Nie testowałem - używam drivera dj670 z gs + magicfilter z łatą z
trybami normal/econo/best dla HP 6x0 - na HP DJ 690 działa(ło).

> Ponieważ imho to ważna sprawa, aby drukarki HP DeskJet działały pod PLD
> (tak jak w RH, Mandrake i SuSE) to bardzo proszę o uwagi na ten temat i
> pomoc ...

? AFAIK działały od dawna.

--
Jakub Bogusz