Własny kernel

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 22 Lis 2001, 11:39:54 CET

Pytałem już na pld-users-pl, ale ciągle nie mam rozwiązania problemu,
więc spytam też tu: co trzeba zrobić, żeby PLD uruchomić na samodzielnie
kompilowanym z gołych źródeł kernelu. Normalnie używam kernel-2.2.19-16,
a próbuję uruchomić 2.4.15-pre5.
  Niestety nie powodzi się mount w skryptach startowych. Dostaję komunikat
"Only root can do that" przy podmonotwywaniu /proc, a chwilę potem przy
podmonotwywaniu RW rootfs . I system się sypie.
  Ma ktoś jakiś pomysł?

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --