[slrn-pl] Miejsce w cvs

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 22 Lis 2001, 17:30:36 CET

22.11.2001 pisze Ziemek Borowski (ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl):

> To ja już nic nie rozumiem? (do kontroli wersji jednego pliku potrzebne Wam repozytorium?).

Jakiego jednego pliku? Mamy tłumaczoną całą dokumentację, z 10 nowych
makr i kilka łat na żródła + programy pomocnicze do wyswietlania xfaców.
Gettextem jako takim już nie musimy się specjalnie zajmować (nie licząc
pl.po), ale jest _wiele_ innych rzeczy do zrobienia.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-