STABLE

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 22 Lis 2001, 20:47:32 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 08:15:31AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pokaż mi innego BTSa który pracuje poprzez https i/lub takiego który nie
> pracuje poprzez https i w którym ktoś namieszał.
Np. na sourceforge.net
Można też wchodzić bez SSL, ale ja tego robić nie mam zamiaru.
A może proponujesz wysysłanie haseł do BTS na listę dyskusyjną (żeby
przypominać od czasu do czasu developerom).
A może po prostu zrezygnować z haseł do BTS i tylko login wpisywać?

Bardzo nie lubię takiego podejścia. Producenci zarządzalnych switchy
i modemów też uważają, że szyfrowanie nie jest potrzebne...

Pozdrowienia,
        Jacek