System głosowania ( bylo Re: Branch 1.0)

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Sob, 24 Lis 2001, 11:49:35 CET

On Sat, 24 Nov 2001 04:01:28 +0100 (CET)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Uściślijmy: wbrew Twojej woli. Serk ma obiekcje co do wogóle wprowadzania
> zmian co jest już zupełnie absurdalne.

???????????????????????
po co? glosowanie?

> [...]
> Tutaj albo coś jest jasne dla kogoś albo nie. Albo masz argumenty żeby
> robić tak a nie inaczej albo ich niemasz. Albo chcesz postawić konkretne
> argumenty za tym żeby coś zrobić tak jak chcesz albo stawaisz to że należy
> to robić tak jak chcesz. Pokazałem że tak jak chciałeś to robić nie ma
> sensu wie albo przyjmiesz to do wiadomości albo bedziesz dalej sie upierał
> przy swoim nie majac nic w reku.
>
> Chcesz dyskucji innego rozwiazania niż to jakie zaproponiowałom ? Proszę
> bardzo: co proponujesz i dlaczego ? Co jest e tym co pzredstawiłem nie tak

khem, khem
ja tu czegos mocno nie rozumiem!
albo moj osobisty rachunek predykatow jest mocno zwalony :((

na temat ksztaltu PLD-1.0 ostateczne zdanie (wiazace) maja
!!!!!!
release managerowie
!!!!!

wiec chyba oni podaja teze, a pozostali powinni sie do nich ustosunkowac
i ewentualnie ich przekonac, zeby cos zmienili!

ale jak zwykle moge sie mylic ;)

pozdrowienia
qwark