Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 23 Lis 2001, 03:14:11 CET

On Thu, Nov 22, 2001 at 10:54:48PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl>:]
[...]
> mozliwosci weryfikacji moich opinii. Statystyka serwerow,
> ktore mam pod opieka, jest nieublagana, 96% ludzi korzysta
> z IExplodera.
I niech sobie korzysta. Ich sprawa.

Rozumiem Twój tok rozumowania, ale Twoja interpretacja
w/w statystyki jest po prostu błędna.
To, że czegoś nie widzisz, nie znaczy, że tego nie ma.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>