komercjalizacja pld

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 23 Lis 2001, 10:53:26 CET

--->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> Fajnie. Tylko kurwa powiedz mi dlaczego, pracując
> nad PLD (nawet dostając za to kase), mam realizować
> czyjąś chęć zysku? Mam swoje własne cele i ambicje.
> PLD pomaga mi w osiąganiu części z nich.

Dlaczego ja mam mówić? Pomyliłeś mnie z Tomaszem, ja jestem
zdecydowanym wrogiem komercjalizacji tego przedsięwzięcia.

Co nie zmienia faktu, że powinniśmy wiedzieć, dokąd
zmierzamy. Dotychczas PLD nie spełnia haseł, jakie
przyświecają jego istnieniu, aby była dystrybucją,
której możemy używać w naszej pracy, gdyż już wielkrotnie
najprostszy upgrade powodował konieczność wielogodzinnego
ratowania systemu.

Nie rozumiem powodów, dla których Tomasz odwleka
w nieskończoność mrożenie części pakietów
w wirtualnej przestrzeni repozytorium, przecież sam
może dalej jechać z eksperymentowaniem dalej
w innym branchu. Obawiam się, że nie robi tego ze
względu na fakt, że mało kto będzie wówczas służył
za poligon doświadczalny jego paranaukowych zabaw
- "gier w spece".

Chciałym, abyśmy wreszcie podjęli pracę nad stable,
nic więcej, nie zwracając uwagi na Tomasza, gdyż przyczepia
się do rzeczy nieważnych, problemy i niedociągnięcia
to i ja mogę wytykać w nieskończoność.
W/g mojej opinii, nic nie zmobilizuje nas do wysiłku
lepiej, niż świadomość robienia czegoś konkretnego.
Na razie tylko mój nadzwyczajny upór, dobra wola
i stałe łącze, nie zniechęciły mnie kompletnie do
supportowania PLD.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org