slrn-pl prośba o wsparcie

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 23 Lis 2001, 11:25:24 CET

23.11.2001 pisze Artur Frysiak (wiget w pld.org.pl):

> Z tego co rozumiem to slangversion to jakiś "fake target" ?
> Czy produkuje on jakiś plik ?

Podczas kompilacji jako pierwszy tworzy się plik chkslang:
[guest w pa66 src]$ ./chkslang
Usage: ./chkslang <PGM> <SLANG-VERSION> <SUGG VERSION>

> Bo to co napisałeś to sensu nie ma za grosz.
Ja nie pisałem tego makefila, ak go chcę tylko do stanu używalności
doprowadzić ;-)

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-