slrn-pl prośba o wsparcie

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 23 Lis 2001, 11:48:07 CET

23.11.2001 pisze Artur Frysiak (wiget w pld.org.pl):

> No dobrze ale po co jest ten chkslang ?
> Do czego służy target slangversion ?

Nie jestem pewien, ale chyba do sprawdzenia z jaką wersją slanga
linkować slrn....
Właśnie wywaliłem wszystkie targety slangversion i też kompilacja idzie
bez problemu. Sam już nie wiem czemu to ma służyć.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-