komercjalizacja pld

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 23 Lis 2001, 14:07:59 CET

On Fri, Nov 23, 2001 at 01:09:41PM +0100, Tomasz K?oczko wrote:
> konfrontacji na ftp;//frp.zie.pg.gga.pl/SRPMS. Dobzre byłoby też przejrzeć
> pod kontme tego co jest np. w Debianie. Jeżeli oszacować dokładnie ilość
> pakeitóe którym jeszcze cos brakuje i oszczować ilość osób które
> codziennie cos robia i pomnożyć to powiedźmy pzrez 2 do 3 to na podstawie
> tego mozemy juz teraz oszczasowac ile rzeczywiście czasu zajmie nam
> wyczyszczenie 1.0. W ten sposób zamiast stzrelać terminy z sufitu, że moze
> dobzre cos by warto juz mieć na choinkę czy może z innej okazji mielibyśmy
> realnie oszcowany termin zamkniecia wyliczony już, a nie wróżony z fusów.
A ja z uporem maniaka powtorze, ze mnie nie interesuje moment w ktorym
powiemy to jest PLD-1.0 w tej chwili interesuje mnie zamrozenie tego co jest,
przebudowanie i wystawienie gdzies. Ja w ciagu 2 dni zrobie upgrade wszystkich
swoich PC do tego co tam bedzie. I zaczne testowac. Znaczy nie to, ze bede
cos specjalnie robil. Ale mam tu 20 userow ktorzy jak wszyscy userzy uwazaja ze
jak nie ponarzekaja na cos przynajmniej raz dziennie to dzienn stracony.
Ja ich skietuje do bugs.pld.org.pl i to razem da naprawde dobre podstwy do
zrobienia PLD-1.0 oczywiscie to nie moga byc tylko moi userzy. Ale wydaje mi sie
ze nie ma innej mozliwosci zeby wyszlo PLD-1.0. Wiec mozesz se odwlekac wydanie
PLD-1.0 ile chcesz dla mnie ale zamrozmy to wkoncu. Zeby bylo wiadomo na czym stoimy.

A i poprosze informacje jak bedzie rozwijazana sprawa z CVS. Bedzie BRANCH czy nie?

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.