pomysł na kde-i18n

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 23 Lis 2001, 15:47:48 CET

On Fri, Nov 23, 2001 at 01:22:29AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Owszem ale zanim 1.0 zosytanie ogłoszone to jeszcze conajmniej .. paę dni
> minie. Jest to wystarczajaca ilosć czasu dla osób zainteresowanych KDE
> żeby te czy inne szczegóły próbować sdopracowywać po to zeby koniec końców
> mozna było tóż pzred godzina W powidzieć że KDE do 1.0 w obecnej formie
> się nadaje.

W obecnej formie też KDE działa nie jest to może bardzo eleganckie
rozwiązanie, ale na razie starczy.
A jak zaczniemy tkie duperele "poprawiać", to jest duża szansa że przy
okazji coś zepsujemy.

Cały czas przecież PLD jest ulepszane i dlatego właśnie praktycznie nie
jest możliwe trafienie na w pełni działający zestaw pakietów na FTP.
Dlatego właśnie mrozimy i chcemy wypuścić PLD-1.0. Trzeba się pogodzić
z niedoskonałościami i doprowadzić do działania to co jest.

I nie chodzi mi tylko o to KDE, ale też o (prawie) wszystkie inne
ulepszenia które ostanio proponowałeś.
Możemy za dwa miesiące wydać 1.1 i do tego czasu bedzie można tę parę
rzeczy ulepszyć i przetestować.

Pozdrowienia,
        Jacek