komercjalizacja pld

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 23 Lis 2001, 23:52:59 CET

Nie miałem zamiaru sie odzywac w tych watkach, ale nie wytrzymalem....

On Fri, 23 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak przebudujesz bez zmiany rel pakietu to potencjalnie masz niemal sto
> procent szans że namieszasz wszystkim tym co maja już jakeiś instalacje.
> Popatrz co było z tym co zrobił blues na ep z kernelem. Oba i ten z ftp i
> kompilowany na ep były robione z tych samuch xródeł ale całe środowisko w
> którym całsoć była budowana nie było takei samo,m a co wiecej pakiety mnie
> były przebudowywane z etykeita jekie były założone tylko z HEAD.
> Wynik: obie binarki zachowywały sie inaczej.

A dlaczego tak bylo?
Podstawowy powod: nie znam rpm -qa na kennym. Kilka razy (2 lub 3) w
mailach prosiłem cię o to.

> W ten sposób doprowadzi sie do takeigo bałaganu że głowa mała i nie licz
> na to że coś takiego co chcesz się stanie bez podbijanie rel.

A czy ktos cos takiego twierdzi???
Nie wiem skad ci przyszlo do glowy, ze ja cos takiego powiedzialem - na
pewno nie w naszej rozmowie jakis czas temu. RELEASE PRZY PRZEBUDOWIE
POWINNO BYC PODBIJANE. Chyba nikt nie ma co do tego zludzen...

> Łukasz testuj i przestań dupe TRUĆ :-#
> Cio Ci jest potyrzebne do testowania ?
> Parafrazujac róską bajeczkę: "testowaliśmy, testoewaliśmy .. i
> wytestowaliśmy" tyko co to niby ma dać ? :>
> Proszę zostaw tego typu sprawy osobom które mają pojęcie co się dzieje w
> tym wszystkim i zamij sie tym co chcesz czyli testowaniem.

A jaki to ma sens?
PRzyklad? Prosze bardzo:
wczoraj moglem wziac na tapete testowanie kdebase-2.2.1
I jaki bylby tego sens? zaden, bo dzisiaj w nocy ty sam wrzuciles
kde-2.2.2
Przyklad marny, bo ten update akurat jest potrzebny (kdm jest dziurawe),
ale takich rzeczy moznaby mnozyc.

> [...]
> do czego mogłoby doproqwadzić gdyby blues pzrez przypadek nie wygadał się
> jak to sobie wyobraża chcąć takie "mrożenie" wdrożyć mając ku temu
> stosowne sirodki. Nic bardzie mylnego, Zapewne Ty też odniosłś takie
> wrażenie że tak wąłsnei powinno się to pownno odbyć na podstawie jakiś
> luźnej dyskusji na ircu. Jakbyś się zapewne jednak nad tym głębiej
> zastanowił to zapewne też byś przyznał że to jest bez sensu. Kwestie w tem
> że pewne zreczy tobi się z głową, a nie głową czyli że wymaga to nie mniej
> nie wiecej tylko czegoś innego niż pobieżne przemyślnie całości.

Powiedzmy, że przekonałeś mnie w kwestii branchy. I nie tylko mnie. Bo
wbrew temu co mówisz nie urodził się ten pomysł w mojej chorej głowie tylko...

To co ty nazwałeś "wygadaniem przez przypadek" było tutaj trąbione na tej
liście dosyć mocno. Nie zgadzasz się tą metodą? Fajnie - trzeba było
jednak wcześniej o tym powiedzieć, a nie teraz tracimy czas na
bezproduktywnych i jałowych dyskusjach.
Temat był podnoszony od początku października i wydaje się, że tego nie
zauważyłeś....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...