System głosowania ( bylo Re: Branch 1.0)

Sob, 24 Lis 2001, 04:01:28 CET

On Sat, 24 Nov 2001, Blues wrote:

> Nie wiem czy zauważyłeś, ale TY autorytatywnie wprowadzasz to o czym wyżej
> i w poprzednim poście. Wbrew woli team'u.

Uściślijmy: wbrew Twojej woli. Serk ma obiekcje co do wogóle wprowadzania
zmian co jest już zupełnie absurdalne.

> Pomimo problemów organizacyjnych MOCNO aktualnie DOMAGAM się głosowania
> nad ważniejszymi sprawami.

Jeszcze raz: jak nie znajdziesz silnego argumentu (stosownego
uzasadnienia) żeby robić tak a nie inaczej to wybij sobie z głowy robienie
kapani wyborczych i stosoewanie innych tego typu rodzaju argumetów
siłowyych. Jak chcesz tupać to do Sejmu.
Przez trzy lata nie licząc jeden próby obchodziliśmy sie bez głowsowań i
tak bedzie dalej.
Tutaj albo coś jest jasne dla kogoś albo nie. Albo masz argumenty żeby
robić tak a nie inaczej albo ich niemasz. Albo chcesz postawić konkretne
argumenty za tym żeby coś zrobić tak jak chcesz albo stawaisz to że należy
to robić tak jak chcesz. Pokazałem że tak jak chciałeś to robić nie ma
sensu wie albo przyjmiesz to do wiadomości albo bedziesz dalej sie upierał
przy swoim nie majac nic w reku.

Chcesz dyskucji innego rozwiazania niż to jakie zaproponiowałom ? Proszę
bardzo: co proponujesz i dlaczego ? Co jest e tym co pzredstawiłem nie tak
?