XFree86 kontra S3 (było: STABLE ...)

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Sob, 24 Lis 2001, 20:04:44 CET

A Robert J.Wozny napisal(a):

>uchm.. to czy 3.3.6 takze wspiera savage mobile ?
Nie wiem, mam tylko S3 Trio64, ale zawsze możesz sprawdzić.
Mam gotowe rpm'y na i686, ale coś mi się wydaje, że zaraz zapuszczę
budowanie na i586. Reflektujesz na którąś wersję.

Grzegorz
PS. Savage mobile to takie S3 w laptopie?
--