ksh wciąż się sypie

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Sob, 24 Lis 2001, 21:49:50 CET

ksh się u mnie wywala z SIGSEGV podczas budowania pakietu gal,
przy wykonywaniu libtoola. Jeśli ktoś chce się pobawić w łatanie,
to może uda mu się to powtórzyć i będzie miał przykład do debugowania.

Tymczasem ja mam dosyć ciągłych błędów w ksh i właśnie przestawiłem
sobie w domu /bin/sh na basha (przez minutę był zsh, ale zjadł
cudzysłowy przy wywołaniu ./configure ze speca, więc go do tej roli
nie zatrudniłem). Bash może i jest duży, ale przynajmniej działa.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/