PLD_1_0_freez

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Sob, 24 Lis 2001, 21:48:11 CET

On Tue, Nov 20, 2001 at 01:57:44AM +0100, Blues wrote:

> oops - my fault :)

Teraz jeszcze pobieżnie przejrzałem:

: ghostscript-fonts-other - 6.0   (obsolete?)
: ghostscript-fonts-std   - 6.0   (obsolete?)

Czemu obsolete???
Szczególnie -std - to są podstawowe fonty do gs.

: mutt    - 1.3.23(.2)i

1.3.23.2i się nie buduje - chyba brakuje pliku w paczce
1.3.23i się budowało i działa.

: php     - 4.0.6

Do poprawki co najmniej php_odbc - apache wywala się przy starcie,
czasami się udaje uruchomić startując bez, dopisując moduł do php.ini
i kill -HUP; inne podobne efekty.

: postfix - 20010525      (poprawione!!)  (20011115?)

Więcej poprawek w łacie v6 jest dopiero dla 20011115.
Nie wiem czy komplet - były jeszcze jakieś zgłoszenia, już raczej nie
związane z v6, ale być może z wersją 20011115 (a może to tylko kwestia
konfiguracji?).
Można niby zrobić backport poprawek łaty v6 do 20010525 - ale trzeba
wziąć pod uwagę, że pomiędzy tymi wersjami pojawiły się poprawki na DoS
(memory exhaustion).

Można też zastanowić się nad zmianą domyślnej konfiguracji SASL - z pam
(działa z pam_ldap itp., ale nie pam_unix) na saslauthd (można używać
z pam_unix).

: rpm     - 4.0.2

A tu do poprawki jest traktowanie hardlinków z %lang().
Tą wersją nie można zainstalować glibca zbudowanego tą samą wersją rpm-a
tylko z częścią locali bez brzydkich workaroundów.
(po zbudowaniu poprawnej (IMO) paczki z glibcem (do tego poprawka na rpm
jest krótka) takiej paczki nie da się zainstalować z częścią locali
w ogóle)

: tetex   - 1.85 (?)      }

Tylko na podstawie changeloga (bez przeglądania diffów - komuś się mogło
coś niechcący wyciąć) jedyna potencjalnie szkodliwa zmiana ty wycięcie
%{_datadir}/texmf/{texconfig,source/info} w rev 1.94 - mógłby ktoś to
sprawdzić? Ja nie mam czasu.

: thttpd  - 2.20b

O tym coś ostatnio było na bugtraq...

--