Branch 1.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 26 Lis 2001, 02:10:20 CET

On Sat, 24 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak czy inaczje unikajmy jednak konkretnych terminów boe te znacznie
> ciężej określić niż warunki jakie mają spełniać zasoby po to
> zeby wcisnąć w te ramy zasoby jakie mamy.

Mimo wszystko wyznaczyłbym konkretny termin. Jest on w pewien sposób
zobowiązujący i mobilizujący. Nawet jeżeli wielokrotnie się przesunie...
:)

> Jeżeli w międzyczasie pojawią się nowe wersje jakiś pakietów wypuszczone
> przez maintainera to jest możliwe włączenie tego do tego co teraz robimy.
> Warunek: nowa wersja zawierać ma przedewszystkim poprawki. Decyzję co do
> tego czy włożczyć jakąś nową wersję czy nie pozostawiam każdemu kto na
> taką zmianę się zdecyduje.

Tak - proszę to sobie wziąć do serca...

> gftp. Od dłuższego czasu (z wyjątkiem kde*) o ile ja sam decyduję się na
> nowa wersję pakietu pzreglądam szczegółowo changelog pakietu i staram się

akurat kde było kategorią security i było konieczne.

> świadomie podjąć decyzję co do tego czy to ma wejść czy nie i to samo
> zalecam każdej innej osobie której przyjdzie podjąc tego typu decyzję co
> do wrzucenia nowej wretrsji. Tak jak mówiłem to oczywiście nie musi
> oznaczać wsztrzymania zmian wątpliwych z punktyu widznia PLD 1.0 ale
> potrzebnych z punktu widzenia własnych zmian. Niemniej tego typu zmiany
> muszą raczje od tego momentu wchodzić na brancha. Dlatego na brancha żeby
> możliwie nie utrudniać pobierania źródeł tego co w tej chwili
> najważniejsze czyli tego co ma wejść do 1.0.

houk.

Odnośnie raportów co się nie-buduje, do czego należy zajrzeć, co zrobić...
Będę się starał coś takiego robić i tutaj rzucać, ale... w tej chwili nie
jestem w stanie tego zrobić ze względu na niemożność dobicie się do ep09.

To co mam teraz może być troszkę przestarzałe i banalne, ale.. lepsze niż
nic. Jeżeli coś z tej listy się buduje to proszę o sygnał.

Nie budują się:
wmeyes
wmload
WSoundPrefs
wmdate
wmpload
iscsi
parigp
licq-gtk
midgard-lib
acl
ppp
ispell
koffice
lsh
yamt
freeamp
blt
vnc
gforth
aumix-gtk
bgrab
awesfx
apmd
AfterStep-APPS
xemacs-eicq-pkg
ClanLib
morpheus
gstreamer
kwintv
xchat
Brahms
openoffice		- o tym to chyba wie każdy...
linux-atm		- to nie jest na 2.4 ?
crossmipsel-egcs	- braki w źródłach
ComputerModernPS	- braki w patchach
apache-mod_roaming	- braki w patchach