Q: galeon i mozilla-embeded-devel

Pon, 26 Lis 2001, 17:07:26 CET

On Mon, 26 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:

> Przecież mozilla-devel ma Provides: mozilla-embedded-devel?

No nie do końca:

# rpm -q mozilla-devel ;rpm -q --whatprovides mozilla-embeded-devel
mozilla-devel-0.9.5-1
no package provides mozilla-embeded-devel

mozilla-0.9.5-1 to rel 1.114 speca. Stosowna poptrawkę na Provides
wprowadził wroobel ale w 1.116 ale nie zostało to przebudowane bo zaraz po
tym wyszła mozilla 0.9.6.

mozilla 0.9.6 jest prawie wykończona oprócz tych kilku plików o których
pisałem mna liście. Jeżeli możnaby prosić jeszcze raz kogoś kto ma lepsze
rozeznanie w bebechach mozilli o zdecydowanie oc z ytymi kilkom aplikami
które wyłuskałem po to żeby 0.9.6 można było posłać do przebudowania.