brakujący użytkownicy (brakujaca grupa?)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 26 Lis 2001, 18:25:39 CET

On Sun, Nov 25, 2001 at 09:17:24PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Program taki jest tylko nie jest używany.

Domyślam się, że chodzi o cvs:setup/joinpasswd.c. To takie małe cudo,
przygotowane do linkowania z uClibc, żeby było możliwie małe i nie miało
niepotrzebnej zależności od glibc. Lukasz mnie pewnego pięknego letniego
dnia podpuścił, żeby coś takiego napisać, więc napisałem, ale jakoś
brakło mi zapału,żeby to wdrożyć. Ten program jest bardzo tępy i nie
sprawdza uidów i gidów though.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-