gal i okolice

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 27 Lis 2001, 01:00:17 CET

--->[Quoting Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> Mam wrażenie, że jesteś cięty na Tomka. Załatw to może na privie, a nie
> się tutaj uzewnętrzniasz? Te uwagi robią się po prostu nudne.

Sorki, masz mylne wrażenie, to że Tomek personifikuje problem,
jest po prostu wygodne w poglądowym przedstawianiu kłopotów
w dążeniu do rozsądnego załatwienia sprawy stabilizacji dystrybucji,
abyśmy nie byli codziennie zaskakiwaniu kilkunastoma nowymi pakietami.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org